Ja za bardzo nie mogę sie wypowiadać bo z Showa widziałem tylko trzy części:"Hedorę","Megalona" i "Mechagodzillę",ale widziałem urywki więc co nieco mogę o niej powiedzieć. Nie podoba mi się to całe "zdziecinienie" Godzilli w serii Showa. Według mnie zaczęła i skończyła się ona w wielkim stylu. No to dobra podsumowanie(tych co widziałem):
1."Godzilla kontra Hedora" - jedna z moich ulubionych,ciekawe(horrorystyczne spojrzenie na te filmy) oraz przesłanie
2."Godzilla kontra Megalon" - jedna z najgorszych części,właściwie nie o Godzilli(pojawia się dopiero pod koniec) tylko o tym obciachowym
Jaguarze
3."Godzilla kontra Mechagodzilla" - super muzyka,ciekawa fabuła i fajne sceny walk potworów
No i dobra mamy serię Heisei. Według mnie najlepsza do tej pory. Kiepsko się zaczęła ale za to skończyła w pięknym stylu. "Godzilla kontra Destruktor" to według mnie najlepsza część ze wszystkich Godzilli. Do tego całkiem sporo nowych potworów:Biollante,Mecha King Gidora,Battra,Kosmogodzilla i Destruktor. No i dobra mamy serię Shinsei. Zaczęła się w pięknym stylu "Powrotem Godzilli",skończyła trochę gorzej "Final wars" ale to chyba najgorsza seria(głównie ze względu na lipne efekty specjalne,które w Heisei były całkiem niezle).
1.Heisei
2.Showa
3.Shinsei
1. Heisei (super design każdego potwora + Akira Ifukube)
2. Showa (początek seri oraz końcówka bo reszta to jakieś wielkie nieporozumienie ;D)
3. Shinsei (jakoś tak średnio mi wpadła do gustu)
milenium [zachowała klimat i zmieszali z fajnymi efektami]
showna [fajna choć nie łatwo znaleść polską wersje]
heisei [śmieć prawdziwy]
s
Wszystkie trzy serie rządzą, nie ma sensu wybierać... To jak wybierać między albumami Guns N' Roses...