Michael Jai White

7,3
5 405 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Michael Jai White

Jest jakimś mistrzem jakiegoś stylu walki czy jest tylko napakowany ?

pawelc11

Co ty.....ma tylko 7 czarnych pasów w różnych stylach walki :D
Mój ulubiony aktor......umie się bić jak i grać.

Kazikichi

O kurczę, to ładnie skąd tacy ludzie się biorą a ja myślałem że Scott jest od niego mocniejszy ;p Ale tak na serio jak myślisz w realu on chyba nie potrafi tych wyskoków sald posługiwania się takimi broniami itd, Szczerze mówiąc nie znam się ale odkąd zobaczyłem kim jest Scott i co potrafi to zaczynam się powoli interesować chociaż mam 18 lat to już zapuźno na naukę wschodnich sztuk walk xD, największe wrażenie sprawia na mnie to że tacy wielcy faceci tak fajnie zbudowani są tak mocni w walce ;p

pawelc11

Dokładnie....sam się zdziwiłem jak się o tym dowiedziałem.Obydwaj są wyrąbiści...i pamiętaj że na nauke nigdy nie jest za późno :D

pawelc11

Nigdy nie jest za późno na treningi sztuk walki. Jak masz czas to lepiej spróbować.
Np. Bj Penn zaczął trenować Bjj w wieku 18 lat w wieku 22 lat zdobył czarny pas i mistrzostwo świata w bjj. Po czym zaczął trenować MMA i został mistrzem UFC ^^

SUBCOM

Wiem, wiem o co chodzi Juras chyba też tak puźno jakoś startował jest sporo takich przypadków w naszym społeczeństwie tak się przyjmuję po prostu że czego się nie zaczynało za młodu to niema sensu ale to tylko przesąd jak czarny kot czy potłuczone lusterko

Kazikichi

Jednak tacy aktorzy oswojeni w walce już nie robią takiej kariery jak za czasów Van Damme itd. Dzisiaj już nie jest to aż tak popularne szkoda bo uważam iż Mike jest lepszym wojownikiem i zrobił by wiekszą karierę żyjąc w tamtych latach ;p

pawelc11

no kurde gdyby nie potrafił się bić to by chyba takich cudów w filmie nie wyczyniał bez przesady...

Don_Gianni

Nie no spoko, widziałem kilka innych filmów z nim po obejrzeniu tego nie mam co do niego wątpilowści jest mocny chciałbym cjociaż w 1/4 reprezentować Sb to co on