Dla mnie "Marsjanie atakują"
Planeta Małp, ale i tak w miarę lubię.
wszystko po 1999r
A lubisz jego filmy w ogóle?
Lubię od niego "Sok z żuka", "Wielka przygoda Pee Wee Hermana" i "Alicję w krainie czarów"
Polecam ci nadrobić batmana,Gnijącą pannę młodą,Frankenweeniego,Edwarda nożycorękiego i Ed Wooda.