Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Nasz własny dom - 9 2 - Dzielnica pięciu narożników - 6 3 - Skryta namiętność - 6 4 - Po sąsiedzku - 6 5 - Oliver Twist - 5
Dla mnie nie jest jakimś super topowym reżyserem, ale kilka fajnych filmów zrobił, te co wymieniłeś są całkiem OK