Klasyka, lepsza od IV części. Na sege chyba powstało najlepsze wydane (płynniejsza rozgrywka, odgłosy bardziej wyraziste). Też świetna była konwersja pirate na NES'a, pod tytułem Super Fighter III i czasem Street Fighter III (na nesbox można pograć online).
Nie zgodzę się - najlepsze wydanie było na SNES-a. Najwolniejsza wersja była na tej konsoli i można było robić ogromne kombinacje. Moje dzieciństwo... i setki przegranych w ten tytuł godzin.
Zagrywałem sie w tą grę na Amidze od 1993 do 1996 i nie nudziła sie wcale. Podobnie jak Mortal kombat 1 i 2 :)
Wszystkie SFy są znakomite bo Capcom nigdy nie zrezygnował z klasycznej formuły swoich gier. Nie wiem jak z 1 bo nie grałem ale od 2-3-4-5 to wszystko po staremu a jedynie ulepszanie grafiki i mechaniki. Oczywiście są ludzie co powiedzą że SF wygląda dziwnie w 3d a ja widzę fakt że jest nadal naturalnie i zabawnie jak to SF miało w zwyczaju.
Bardzo sobie ceniłe SF3-ALFA oraz SF4ULTRA teraz ogrywam SF5 i uważam że jest dobre.
Dla mnie najlepsze w tej serii to zdecydowanie SF2.
Tak samo jak z Mortal kombat 1 i 2.
Jak byś miał zagrać po latach to powiem Ci SF3>SF2 bo jest to 2d ale znacznie lepiej wykonane.
Co do MK grałem w większość cześci poza tymi z PS2 bo nie miałem tej konsoli.
I jako wspomnienie to MK 3 i Trilogy a jako grywalność to MK 9 i MK X niestety należą się ciosy w dupę MiDWAY za Mortale od 4 do 8 bo były delikatnie mówiąc niedorobione.
Zwłaszcza ich eksperymenty z przestrzenną walką dobrze że wrócili do klasycznej formuły.
Gram w gry od 1989 roku.
Najbardziej klimatyczne, oryginalne i trudne są gry z lat 1983-2003.
A więc Commodore 1985-1995, Amiga 1985-1995 najlepszy komputer tamtych lat,
Pc Dos 1992-1997, Pc Win 98 DX5,6,7,8 1997-2003.
W erze Win XP DX9 2003-2009 gry zaczęły być coraz mniej oryginalne i zbyt proste.
Wszystko na jedno kopyto. Mało tytułów mnie w tych latach zachwyciło.
W ostatnich latach Win 7 Dx10,11 2008-2016 to jest nędza jeśli chodzi o jakieś przełomowe gry.
Ale i tak są lepsze jeśli chodzi o bijatyki zagraj sobie w SF 2 Turbo remaster i w SF5 jest przepaść między tymi grami na rzecz SF 5.
Widzisz gram od tego samego czasu i najlepiej wspominam erę PS3 najlepsze gry najbardziej ciekawe i przełomowe.
Np Doom 2016 bije na głowę Doom 3 pod każdym względem ale to wina ID Software była że próbowała z tej gry zrobić horror. Doom 2016= Classic Doom na sterydach czyli modach plus znakomite modele grafa.
I nie ma czegoś takiego że tamte gry były lepsze bo grą idealną jest dla mnie Dark Souls/Starcraft.